Kjøpsvilkår (august 2017)

Salgs- og leveringsbetingelser

Privat:

Priser er veiledende, eks. mva og frakt. Mottatt ordre vil bli vidresendt til en av våre forhandlere og du vil bli kontaktet i løpet av 1-2 virkedager. Handelen videre går i tråd med forhandlerens betingelser og/eller avtale dere i mellom.

Bestillinger under kr 1000,- belastes et ekspedisjonsgebyr à 100,-

______________________________________

Ergospace AS er en distributør og betingelsene under gjelder forhandler.

Priser forstås:      

Priser er netto, eks mva.

Priser er pr. stk.

Vi tar forbehold om skrivefeil

 

Varer som ikke er på lager

Vi gjør oppmerksom på at du bestiller vare(r) som ikke er lagerført. Estimert levering på ikke lagerførte vare(r) er 7-14 dager. Har du lagerførte varer i handlekurven og ønsker du del-levering av disse, ta kontakt med vårt lager på tlf: 23 00 28 00 etter du har lagt inn bestillingen. 

 

Betalingsbetingelser

Faktura. Netto pr 14 dager

 

Minstebestilling

Bestillinger under kr 500,- belastes et ekspedisjonsgebyr à 200,-

 

Avbestillinger

Ordre blir prosessert omgående. Noen ganger er varen sendt bare minutter etter at vi mottok den, så vennligst vær sikker på at du trenger varene før du bestiller. Avbestillinger må skje via post@ergospace.no eller tlf: 23 00 28 00.

 

Garanti

Våre garantier følger forbrukerkjøpsloven fra 1. juli 2002 – evt. siste offisielle revisjon. 

 

Frakt

Frakt tilkommer pr bestilling. 

 

Transportskader

Det er viktig at korrekte rutiner for rapportering av evt. skader følges. Rapporteres ikke skaden på korrekt måte, bortfaller nemlig transportørens erstatningsansvar. Vi ønsker derfor å orientere dere om rutiner som må følges ved transportskade:

Synlige ytre skader: Ved signering ved mottak av en forsendelse som  har synlige ytre skader, må dette noteres skriftlig der dere signerer for mottak av varene, evt. på kopi av fraktbrev som transportøren da må få med seg. Iht NSAB 2000 og Lov om vegfraktavtaler bortfaller erstatningsansvar om ikke disse rutiner overholdes. Etter at dere skriftlig har notert skaden i samråd med transportør, vennligst kontakt oss.

Ikke synlige ytre skader: Dersom en forsendelse ikke har synlige ytre skader må dere innen 7 dager skriftlig melde om skaden. Iht NSAB 2000 og Lov om vegfraktavtaler bortfaller erstatningsansvar om ikke disse rutiner overholdes. 

 

Mangelfull vare

Har vi sendt deg en mangelfull eller feilaktig vare skal den omgående returneres i originalemballasjen med betalt returfrakt og i samme stand og mengde. Du taper din rett til å gjøre mangelen gjeldende dersom du ikke gir melding til oss om hva slags mangel det gjelder innen rimelig tid etter at du oppdaget eller burde oppdaget mangelen. Dette meldes til post@ergospace.no.  Dersom varen er mangelfull vil du få returnert rimelige fraktutlegg. For øvrig setter kjøpsloven en ytre grense for å påberope seg en mangel.

 

Til toppen